About... Seria Dotyk Julii

sobota, 24 października 2015

1. Dotyk Julii
„Nie możesz mnie dotknąć – szepczę. Kłamię – oto, czego mu nie mówię. Możesz mnie dotknąć – oto, czego nigdy nie powiem. Proszę, dotknij mnie – oto, co chcę powiedzieć”.
Nikt nie wie, dlaczego dotyk Julii zabija. Bezwzględni przywódcy Komitetu Odnowy chcą wykorzystać moc dziewczyny, aby zawładnąć światem. Julia jednak po raz pierwszy w życiu się buntuje. Zaczyna walczyć, bo u jej boku staje ktoś, kogo kocha. Bestsellerowa powieść, która podbiła serca czytelniczek na cały świecie.






2. Sekret Julii
Julia z Adamem uciekają z kwatery Komitetu Odnowy i trafiają do Punktu Omega, przystani dla dzieci o szczególnych zdolnościach. Wreszcie są bezpieczni. Sielanka zakochanych trwa jednak krótko. Julia poznaje sekret, który może przekreślić ich wspólne marzenia o szczęściu… 










3. Dar Julii
 Julia już wie, że tylko ona może zatrzymać Komitet Odnowy. Ale aby go pokonać, potrzebuje pomocy kogoś, komu nigdy nie potrafiła zaufać – Warnera. Podczas współpracy z nim przekona się, że nie wszystko, co wie o nim i o Adamie, jest prawdą.
Trzeci tom bestsellerowej serii o losach Julii, która podbiła serca czytelników na całym świecie. 









4. Julia. Trzy tajemnice
 Zostałam przeklęta. Mam niezwykły dar
Jestem potworem. Mam nadludzką moc
Jestem narzędziem zniszczenia. Będę walczyć o miłość
Specjalny dodatek do bestsellerowej trylogii Tahereh Mafi – nowa książka o losach Julii. Zawiera niezwykły pamiętnik głównej bohaterki, dzięki któremu dowiemy się, co poprzedziło wydarzenia opisane w pierwszym tomie, oraz dwie nowele: „Destroy Me” i „Fracture Me”.
„Destroy Me” to opowieść Warnera pokazująca, co zdarzyło się pomiędzy akcją pierwszej i drugiej części trylogii.
„Fracture Me” to historia opowiadana przez Adama, rozgrywająca się po wydarzeniach opisanych w drugiej części sagi.






Cytaty 

"Coś we mnie drapie pazurami, próbując wydostać się z klatki, którą sama zamknęłam od zewnątrz, łomocze do drzwi mojego serca, błagając o wypuszczenie.
Błagając o wolność."

"Teraz jedynym pewnym istnieniem jest dla mnie to, które zostało mi dane. Jestem echem tego, co było kiedyś."

"Chciałabym ucałować każde piękne uderzenie jego serca"

"Przyciskam dłoń do niewielkiej szyby i czuję, jak zimno bierze ją w znajome objęcia. Obie jesteśmy samotne, obie istniejemy jako znak nieobecności czegoś innego."

"Jego usta są na mojej szyi, smakują mnie, pożerają, a ja zmuszam się, żeby jasno myśleć. Z trudem pojmuję perwersję tej sytuacji. Nie wiem, jak pogodzić własne zgubienie, niezdecydowany wstręt i niewyjaśnioną reakcję na jego usta."

"Pozwalam swoim oczom nie widzieć prawdy za oknem tylko na króciutką chwilę."

"Jesteśmy jak otwarcie i zamknięcie cudzysłowu, jak cudze słowa dożywotnio na siebie skazane. Więźniowie życia, którego żadne z nas nie wybrało.
Może już pora wydostać się na wolność.
"

"Wyobraźcie sobie pociąg pędzący z prędkością 100 kilometrów na godzinę.
A teraz wyobraźcie sobie, że uderza was prosto w twarz.
"

"Ja nie funkcjonuję tak, jak należy.
Jestem tylko konsekwencją katastrofy. Niczym więcej.
"

"Zapal za mnie świeczkę, szeptałam kiedyś do nikogo
Do kogoś
Do kogokolwiek
Jeśli tam jesteś
Proszę powiedz mi że czujesz ten ogień."
 

"- To, że ja idę do diabła, nie oznacza, że ty kiedykolwiek będziesz na nią zasługiwał - mówi Warner." 

"Umrę, nie osiągnąwszy niczego. Wciąż jestem nikim. Jestem tylko głupią dziewczynką, która wykrwawia się na śmierć, na podłodze w domu psychopaty." 

"Kończą mi się litery. Nie mam już ani słowa. Ktoś obrabował mnie z całego słownika." 

"Wystarczyło otworzyć oczy. Albo książkę. Kartki książek krwawiły opisanymi na nich historiami. Przelanymi na papier wspomnieniami. Spędziłam życie wsunięta między kartki książek." 

"Jeszcze o tym nie wiesz, Julio, ale jesteś bardzo niegrzeczną dziewczynką - mówi chwytając się za serce.- Dokładnie w moim typie." 

"Świat jest ponurym miejscem. Czasem musisz strzelać pierwsza." 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Tyler